quarta-feira, 27 de julho de 2011

( Speechless )



"...
This will be my last confession
"I love you" never felt like any blessing
Whisper it like it's a secret
Uttered to condemn the one who hears it
With a heavy heart

Heavy. Heavy. Heavy. I'm so heavy in your arms
(I'm so heavy) Heavy, heavy. I'm so heavy in your arms
(I'm so heavy) Heavy, heavy. I'm so heavy in your arms
(I'm so heavy) Heavy, heavy. I'm so heavy in your arms

I was a heavy heart to carry
My beloved was weighed down
My arms around his neck
My fingers laced a crown
I was a heavy heart to carry
But he never let me down
When he held me in his arms
My feet never touched the ground

I'm so heavy
Heavy in your arms
..." 
 
 
O mundo parece que pesa demais nos meus ombros e
em momentos penso que não consigo aguentar mais.
Arrasto-me!
Por mim apague-se tudo isto por breves segundos,
para que possa respirar o silêncio e recuperar
forças...
Apague-se tudo por breves segundos que eu preciso! 

Sem comentários: